اگر به کارهای نوآور و خلاق علاقه داری و میخوای بیشتر یادبگیری و از فرصت های کارآموزی منش استفاده استفاده کنی ، میتونی فرم زیر رو پر کنی تا تو مصاحبه وروودی برای دوره های کارآموزی در مرکز شتابدهی شرکت کنی

فرم ثبت نام در دوره بوت کمپ کارآموزی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی

پر کردن فرم درخواست کارآموزی

پر کردن فرم درخواست کارآموزی

مصاحبه حضوری

مصاحبه حضوری

۲۰۰ ساعت مورد نیاز کارآموزی

۲۵۰ ساعت مورد نیاز همراه با پشتیبانی کامل

آموزش های عملی

آموزش های عملی

انجام پروژه های واقعی

انجام پروژه های واقعی

گواهینامه معتبر پایان دوره از طرف جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی

گواهی معتبر پایان دوره از طرف جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی

عضویت در باشگاه منش و بهره مندی از خدمات و امکانات آن

فرصت های کارآموزی منش

درباره دوره‌ های بوت کمپ منش علامه طباطبائی (دوره های کارآموزی تخصصی)

مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی (منش) در غرب استان تهران، فضایی رو به وجود آورده تا دانشجویان و دانش‌آموختگان و سایر علاقمندان دانشگاهی به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا بتونند ایده های خود را تجاری سازی کنند و از امکانات لازم جهت ایجاد کسب و کار خود بهره مند شوند. به همین منظور در جهت تقویت دانش علمی و عملی آنها، دوره هایی را در فصول مختلف سال با عنوان دوره کارآموزی منش برگزار میکند تا این افراد در کنار مشاوران و منتورهای خبره بتونند ایده های خود را عملی کنند.

همچنین، مهم ترین مانعی که این روزها برای یافتن شغل در بازار کار ایران وجود داره اینه که، کارفرمایان، اغلب تمایلی به استخدام فردی که تجربه‌ی کاری مرتبط با حوزه های مختلف کاری را نداشته باشه، ندارند.
یکی از این دوره های مهم، دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ ولی متفاوت با سایر دوره های کارآموزی است. تو این دوره گام‌به‌گام با انجام پروژه های واقعی، به کمک دروس،محتوای ویدیویی، متنی، منابع اضافی که بهتون معرفی میشه با مفاهیم و اصول مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر که با مفاهیم استارت آپ ها به خوبی آگاه است، آشنا می‌شید و در طول دوره کمک‌تون می‌کنیم آموخته‌هاتون رو، روی پروژه های واقعی اجرا کنید.

همینطور تو این مسیر با دیگر کارآموزان و دانشجویان علاقمند به استارت آپ، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در تعاملید تا از هم یاد بگیرید و دانش‌تون رو به اشتراک بگذارید.
قراره با هم صفر تا صد اجرای یک پروژه عملی رو تجربه کنید و  یک متخصص کار بلد بشید.
در این مسیر تا هر جایی که مشکلی داشتید راهنمایی‌تون می کنیم تا بتونید با خیال راحت دانش استارت آپی خود را بالا ببرید.

در آخر امیدواریم بعد از این دوره بتونید تصمیم های درستی بگیرید و تو هر کدوم از این سرفصل های آموزشی،  تخصصی تر وارد بشید، طراحی و اجرای یک برنامه بازاریابی دیجیتال رو به خوبی پیش ببرید، با کارشناسان،کسب و کارهای اینترنتی و کارآفرینان برتر ایران در این حوزه گفت و گو کنید و از همه مهم تر اینکه بتونید کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید.

همچنین در کنار دوره های بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، می توانید از دوره های کارآموزی بیشتری نیز جویا بشید.

مهارت‌های تخصصی که در دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ کسب می‌کنید

دوره کارآموزی دیجیتال مارکتینگ

درباره دوره Bootcamp Digital Marketing

1400/2/26 الی 1400/8/30

از دوم اردیبهشت ماه الی آخر آبان ماه به مدت 200 ساعت

1400/7/07 الی 1400/10/30

از اول  مهر ماه الی آخر دی ماه به مدت 200 ساعت

ثبت نام تکمیل شد – شروع از اردیبهشت ماه1401

به مدت 250 ساعت

به صورت حضوری

دو روز در هفته

جلسه اصلی: چهارشنبه ها از ساعت 9:30 الی 13:30

جلسه پرسش و پاسخ به صورت آنلاین: دوشنبه ها از ساعت 14 الی 15:30

شروع از خرداد ماه1401

به مدت 250 ساعت

به صورت آنلاین

دو روز در هفته

جلسه اصلی: شنبه ها از ساعت 10 الی 14:30

جلسه پرسش و پاسخ: دوشنبه ها از ساعت 14 الی 15:30

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ

    تعداد ساعت : ۷:۳۰

  • ایمیل مارکتینگ

    تعداد ساعت : ۷:۳۰

  • تولید محتوا

    تعداد ساعت : 20

  • ادیت فیلم Premiere -Audition

    تعداد ساعت : 12

  • طراحی گرافیک Illustrator - Photoshop

    تعداد ساعت : 15

  • اینستاگرام مارکتینگ

    تعداد ساعت : 15

  • لینکدین

    تعداد ساعت : 9

  • سئو و طراحی سایت

    تعداد ساعت : 40

  • تبلیغات ADS

    تعداد ساعت : 7:30

  • ابزارهای آنالیز Analytics -Search Console

    تعداد ساعت : 15

  • آنالیز رقبا، بررسی مدل های کسب وکار و استراتژِی بازاریابی آنلاین

    تعداد ساعت : 9

  • آشنایی با مفاهیم اولیه استارت آپی و بوم مدل کسب و کار

    ابتدا مفاهیم اولیه استارت آپی رو که شامل قسمت های مختلف بوم کسب و کار و استراتژی های آن می باشد رو بهتون آموزش میدیم و حتی کتاب هایی رو هم برای مطالعه بیشتر بهتون معرفی میکنیم.

  • آشنایی با مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ

    دیجیتال مارکتینگ رو از ابتدا بهتون یاد میدیم.یعنی کار با پلتفرم های مختلف،ابزارهای تبلیغاتی همسان،کلیکی،بنری و آنالیز آنها،شبکه های اجتماعی و…

    اجرای پروژه های ساده رو تجربه می کنید، اعتماد به نفس طراحی و راه‌اندازی کمپین رو پیدا می کنید تا بتونید محتوای کمپین‌تون رو آماده کنید. مخاطبتون رو بشناسید، کانال‌هاتون رو انتخاب کنید، کمپین‌تون رو اجرا کنید و در آخر اندازه‌گیریش کنید.

  • آشنایی با تولید محتوا

    با تولید محتوای متنی،تصویری،ویدیویی،صوتی آشنا خواهید شد و باید روی پروژه هایی که بهتون میدیم بتونید اجراش کنید.
    (یعنی کار با نرم افزارهای صوتی،گرافیکی،تصویری و نحوه نوشتن یک متن جذاب)

  • آشنایی با بهینه‌سازی موتورهای جستجو SEO

    طراحی استراتژی SEO، پیدا کردن کلمات کلیدی KEYWORD،تولید محتوای سئومحور و لینک‌سازی

  • آشنایی با بازاریابی به کمک ایمیل

    چگونه از ابزارهای Email Marketing برای اهداف بازاریابی خودمون استفاده کنیم؟

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

    شناخت شبکه‌های اجتماعی مختلف، نوع مخاطب‌ها، نوع تولید محتوا،استراتژی های مورد نیاز برای رشد

  • آشنایی با پنل وردپرس و کار با آن

    با مفاهیم اولیه ایجاد وب سایت،CMS های عمومی به خصوص وردپرس آشنا خواهید شد و کار با آن را یاد می گیرید.

  • آشنایی با ابزارهای اندازه گیری

    آموزش کار با Google Analytics و Google Search Console

  • همین الان مشاوره رایگان بگیر

     برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط ثبت نام می تونی،به شماره واتساپ ۹۸۹۰۱۹۷۵۱۰۲۰+ پیام بدی و یا با شماره های این مرکز تماس بگیری.

اساتید دوره دیجیتال مارکتینگ

محسن رضائی

محسن رضائی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

پوریا اسحاقی

پوریا اسحاقی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ
 امیر فتحی

امیر فتحی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ علامه منش

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

سوالاتی که شاید از ما بپرسید؟

اگر سوالاتتون در پایین نبود حتما بهمون ایمیل بزنید تا جواب بدیم.

  • علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با IT و بازاریابی  که علاقمند به استخدام در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با روابط عمومی،مترجمی و ادبیات که علاقمند به استخدام در حوزه تولید محتوا هستند.
  • فعالان اکوسیستم استارتاپی (مخصوصا اعضای تیم های استارتاپی که به دنبال توسعه مهارت های خود هستند).
  • کارشناسان بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ که تمایل به ارتقای شغلی دارند.
  • کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد که می خواهند کسب وکار خود را به صورت آنلاین توسعه دهند و از این طریق کسب درآمد کنند.
  • علاقه مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در شهرستان ها و شهرهای ایران که دسترسی به محتوای آموزشی مناسب با مهارت های خود و با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند.
  • و اگر می خواهی تجربه خودت رو در این زمینه بالا ببری و توی یک محیط استارتاپی کار کنی

پس جای شما اینجاست.

  • اگر فقط می خواهی توی یک دوره آموزشی شرکت کنی و از مطالبش استفاده کنی
  • اگر اعتقادی نداری تا درآمدت رو افزایش بدی
  • کسانی که هیچ اعتقادی به کسب و کار اینترنتی و درآمد اینترنتی ندارند
  • اگر نمیخواهی در پایان این دوره، دیجیتال ماکتینگ و یا تولید محتوا رو عمیق تر دنبال کنی
  • کسانی که وقت کافی برای انجام پروژه ها ندارند و نمی توانند وقت مناسبی را به این کار اختصاص دهند
  • اگر روحیه کارهای تیمی و انرژی بالا برای پیگیری سرنخ هایی که بهت میدیم رو نداری

پس جای شما اینجا نیست

هر 2 دوره رو باهم استارت میزنیم ولی در روزهای متفاوت برگزار میشه. اگر به هر 2 دوره علاقه مند هستی و میخواهی بیشتر یاد بگیری می تونی در هر 2 دوره ثبت نام کنی و در همه کلاس ها شرکت کنی.توجه کنید که مطالب هر 2 دوره خیلی زیاده و باید وقت بیشتری رو برای دنبال کردن کارها اختصاص بدی.

اگر میخوای در هر 2 دوره شرکت کنی با ما در تماس باش و این مورد رو حتما بهمون بگو.

بله می تونید،اگر علاقه مند به شرکت فقط در یکی از دوره ها هستید می تونید فقط اون دوره رو خریداری کنید.بلافاصله پس از بررسی فرم درخواست شما و دعوت شما در مصاحبه ورودی ،اگر همه چی اوکی بود اونجا بهت میگیم چیکار باید بکنی و در تمام مسیر همراهت هستیم.

شما بعد از مصاحبه ورودی و تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ هر دوره، می تونید به محتوای دوره دسترسی داشته باشید و اگر به هر دلیلی نتونستید با ما ادامه بدید باید زودتر ( تا جلسه پنجم ) ما رو در جریان بذاری تا بتونیم کارهای انصراف شما رو انجام بدیم.

(تا جلسه پنجم ) اگر به هر دلیلی از این دوره رضایت کامل رو نداشتید میتونید مبلغی که پرداخت کردید رو درخواست بدید و ما بعد از بررسی، مبلغ کامل رو به شما بر می گردونیم.

از آنجا که شما در یک دوره بوت کمپ کارآموزی شرکت می کنید، قبل از هر چیزی ابتدا آموزش های لازم رو میدیم و بعد از شما میخواهیم که اونها رو روی کارها و پروژه های عملی پیاده سازی کنید.

هیچ چیزی از شما خواسته نمیشه مگر اینکه قبلش آموزش اونها رو دیده باشید مطمعن باشید.

از آنجا که این دوره به صورت آنلاین برگزار میشه و همه دسترسی ها و پیگیری ها باید به صورت آنلاین انجام بشه و ممکن است همه دانشجویان نتوانند در همه روزها حضور داشته باشند:

مهم ترین محتوای دوره شامل کلاس های آموزشی آنلاین می باشد که اساتید دوره، آنها رو تدریس می کنند و بعد از آن، یک سری از سرفصل ها رو به صورت محتوای ویدیویی در اختیارتون میزاریم تا کلاس ها رو بهتر بتونیم پیش ببریم.

یک سری دیگه از محتواهای آموزشی شامل کتاب ها،متون و فایلهای صوتی می باشد که در اختیارتون قرار میگیره .اگر کتاب باشه باید تهیه کنید و آموزش ها رو مطابق با مواردی که ازتون خواسته می شه دنبال کنید.

حین این مسیر حتما باید در دسترس باشید تا بتونیم بهتر در تعامل باشیم  که تمارین و پروژه ها با یک نظم خوبی جلو بره و مشکلی رو ایجاد نکنه.

همه کلاس ها و محتوای دوره به صورت آنلاین برگزار میشه.

در موارد معدودی اگر تهران یا شهرهای اطراف مثل کرج،ملارد،صفادشت،شهریار حضور داشته باشید با هماهنگی قبلی ازتون خواسته می شه که در برنامه ها و رویدادهای مهم این مرکز حضور داشته باشید تا بهتر بتونیم کارها رو جلو ببریم.

نگران نباشید،هدف ما اینه که بتونیم بهتر از همدیگه یاد بگیریم و بهتر همکاری کنیم.

چون یکی از اهداف مهم ما در این دوره اینه که افراد رو از لحاظ روحیه کار تیمی و توانایی برقراری ارتباط با آدم های مختلف محک بزنیم تا در آینده بتونیم با اعتماد بیشتری اونها رو به شرکت های مختلف جهت استخدام معرفی کنیم.

بعد از پر کردن فرم ابتدایی صفحه به مصاحبه دعوت می شید تا بهتر بتونیم شمارو بشناسیم.

بعد از بررسی،تایید نهایی رو بهتون میدیم و شما میتونید با پرداخت مبلغ دوره به صورت نقدی یا واریز به شماره حساب های جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و یا به صورت اقساطی در این دوره ها شرکت کنید.

بعد از این که از طرف اساتید این دوره،نمره قبولی رو دریافت کردید و همکاری موثری داشتید، در پایان از طرف جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی گواهی معتبر حضور در این دوره رو دریافت خواهید کرد.

خیالتون راحت باشه، جهاد دانشگاهی یکی از معتبر ترین نهادهای آموزشی در کشور می باشد و مدارک این مرکز مورد تایید اکثر شرکت ها و موسسات و همچنین قابل ترجمه می باشد.

  • شروع

    علاقه مند به کارآفرینی و مباحث استارت آپی و دیجیتال مارکتینگ

    ابتدا شما یک دانشجو یا علاقه مند به کارآفرینی و ایجاد استارت آپ می باشید و همیشه به دنبال راهی هستید که تجربه خودتون رو بالا ببرید.اما نمی‌دونید از کجا شروع کنید؟

  • مرحله 2

    تحقیق و ثبت نام در دوره کارآموزی

    بعد از مطالعه بخش فرصت های کارآموزی منش،فرم کارآموزی در ابتدای صفحه رو پر میکنید و منتظر میشید تا با شما تماس بگیریم تا در مصاحبه حضوری شرکت کنید.
    (یادتون باشه که برای شرکت در این دوره محدودیت و پیش زمینه ای وجود نداره و خب اگر هم از قبل دانش و مهارتی در زمینه، دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای اینترنتی دارید یک امتیاز ویژه براتون محسوب میشه)

    مرحله 2

  • مرحله 3

    مصاحبه حضوری

    بعد از بررسی های لازم و مصاحبه تلفنی با شما تماس میگیریم و شمارو به یک مصاحبه حضوری دعوت میکنیم تا باهم گپ بزنیم و از همدیگه بیشتر بدونیم.
    (حتما اگر رزومه ای دارید قبلش برای ما ارسال کنید و مارو درجریان بزارید تا با شما بیشتر آشنا بشیم)

  • مرحله 4

    شروع دوره

    بعد از این گپ و گفت و تایید نهایی در مصاحبه با هم بیشتر آشنا میشیم و دوره رو با همراهی همدیگه شروع میکنیم.
    می تونید در ابتدا به محتوای ابتدایی دوره دسترسی پیدا کنید.
    (در طول این مسیر محتوای دوره میتونه آموزش های حضوری،متن،مطالعه کتاب و یا محتوای ویدیویی باشه که باتوجه به سرفصل های دوره دراختیارتون قرار میگیره)

    مرحله 4

  • مرحله 5

    تمرین های عملی

    توی این دوره بر اساس محتوا و سرفصل های آموزشی پروژه های واقعی براتون تعریف شده که پیشنهاد می‌کنیم به صورت کامل این پروژه ها رو انجام بدید و باهم اجراش میکنیم.

  • مرحله 6

    گواهینامه دوره

    پس از گذراندن کامل دوره و مشارکت در بخش های مختلف پروژه ها، با کسب امتیاز لازم گواهی گذراندن این دوره رو دریافت می‌کنید.

    .

    مرحله 6

  • در انتها

    عضویت در باشگاه منش و ادامه مسیر شما

    در پایان پس از اینکه با موفقیت دوره رو طی کرده باشید، عضو باشگاه منش خواهید شد و برای ورود به بازار کار و بهره مندی از خدمات مرکز نوآوری و شتابدهی همراهیتون می‌کنیم.

کارآموزان دوره های قبلی چه نظراتی درباره این دوره داشته اند؟

نظرات برخی از شرکت کننده ها

دوره کارآموزی علامه منش، یک دوره بسیار خوب و مفید همراه با تمرین ها و پروژه های عملی و کاربردی بود که برای ورود به بازار کار و شروع کسب و کار اینترنتی مناسب است.

پیشنهاد می کنم حتما در این دوره شرکت کنید و آموزش های خوبش را از دست ندید. تشکر می کنم از گروه علامه منش که این فرصت عالی را در اختیار ما قرار دادند.

این دوره کارآموزی منش واقعاً برای من کار ساز بود و من خیلی آمادگی برای ورود به بازار کار اینترنتی کسب کردم به خصوص در دوره تولید محتوا و راه اندازی پیچ در اینستاگرام و اینکه چه پست ها و استوری های باچه فواصل زمانی در اینستاگرام با توجه به هدفی که از راه اندازی داریم قرار بدیم.

«ممنونم از گروه علامه منش و به ویژه از آقای رضایی که برای ما سنگ تموم گذاشتن»

تو این دوره گام‌به‌گام با مفاهیم و اصول مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ آشنا شدیم و فرصت پیدا کردیم تا آموخته‌هامون رو در فضای واقعی اعمال کنیم. فرصت آشنایی با هم‌تیمی‌های فعال و متخصصین این حوزه رو پیدا کردیم .

منتور دوره هم خالصانه اطلاعاتشون رو در اختیار ما گذاشتن و در این مسیر همواره پشتیبان ما بودن و به سوال‌هامون پاسخ دادن. همینطور که فرصتی ایجاد شد تا با بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا بشیم و تصمیم بگیریم که به طور تخصصی‌تر دوست داریم روی چه حوزه‌ایی از دیجیتال مارکتینگ متمرکز بشیم.
سپاس فراوان از گروه علامه منش.

کارآموزی همواره به عنوان یک گذار بسیارمهم برای ورود یک فرد به شغل مورد علاقه اش تلقی می شود. کارآموزی یک فرصت طلائی برای آشنایی هرچه بیشتر شما با بخش های پنهان و چالش های کار، دیدار با افراد و تیم های مختلف، شبکه سازی و آزمون و خطا بدون ریسک بالا می‌باشد و به زبان ساده؛ یک پیش نمایش از تمام آن‌چیزی است که شما در سال های آینده با آن روبرو خواهید شد.

این دوره با تلاش های فراوان آقای رضائی با آموزش های کامل و اصولی خیال همه رو برای هدفی که داریم در حوضه دیجیتال مارکتینگ راحت میکنه.سپاس فراوان