مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی (منش) در غرب استان تهران، فضایی رو به وجود آورده تا دانشجویان و دانشآموختگان و سایر علاقمندان دانشگاهی به راهاندازی کسب و کارهای نوپا بتونند ایده های خود را تجاری سازی کنند و از امکانات لازم جهت ایجاد کسب و کار خود بهره مند شوند. به همین منظور در جهت تقویت دانش علمی و عملی آنها، دوره هایی را در فصول مختلف سال با عنوان دوره کارآموزی منش برگزار میکند تا این افراد در کنار مشاوران و منتورهای خبره بتونند ایده های خود را عملی کنند.
همچنین، مهم ترین مانعی که این روزها برای یافتن شغل در بازار کار ایران وجود داره اینه که، کارفرمایان، اغلب تمایلی به استخدام فردی که تجربهی کاری مرتبط با حوزه های مختلف کاری را نداشته باشه، ندارند.
یکی از این دوره های مهم، دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ ولی متفاوت با سایر دوره های کارآموزی است. تو این دوره گامبهگام با انجام پروژه های واقعی، به کمک دروس،محتوای ویدیویی، متنی، منابع اضافی که بهتون معرفی میشه با مفاهیم و اصول مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر که با مفاهیم استارت آپ ها به خوبی آگاه است، آشنا میشید و در طول دوره کمکتون میکنیم آموختههاتون رو، روی پروژه های واقعی اجرا کنید.
همینطور تو این مسیر با دیگر کارآموزان و دانشجویان علاقمند به استارت آپ، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در تعاملید تا از هم یاد بگیرید و دانشتون رو به اشتراک بگذارید.
قراره با هم صفر تا صد اجرای یک پروژه عملی رو تجربه کنید و یک متخصص کار بلد بشید.
در این مسیر تا هر جایی که مشکلی داشتید راهنماییتون می کنیم تا بتونید با خیال راحت دانش استارت آپی خود را بالا ببرید.
در آخر امیدواریم بعد از این دوره بتونید تصمیم های درستی بگیرید و تو هر کدوم از این سرفصل های آموزشی، تخصصی تر وارد بشید، طراحی و اجرای یک برنامه بازاریابی دیجیتال رو به خوبی پیش ببرید، با کارشناسان،کسب و کارهای اینترنتی و کارآفرینان برتر ایران در این حوزه گفت و گو کنید و از همه مهم تر اینکه بتونید کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید.
همچنین در کنار دوره های بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا، می توانید از دوره های کارآموزی بیشتری نیز جویا بشید.